joi, 13 octombrie 2011

Numarul 1 - CUARTUL ROZ

       Inca de marti, 11.10.2011 a aparut o noua revista CRISTALE SI PIETRE, pusa pe piata tot de editura Deagostini. Eu ajung cam greu la centrul de presa de unde cumpar de regula revista Comorile Pamantului, asa ca am luat-o astazi, dar mai erau cateva numere. Din cate informatii dau in ghidul seriei, nu cred sa fie vorba de esantioane brute la aceasta colectie, majoritatea sunt prelucrate in diferite forme geometrice, de exemplu: sfere, piramide, cuburi, obeliscuri si pietre rulate, fara forme definite.        
       Aceasta colectie se axeaza pe implicarea pietrelor in remedii de sanatate si relaxare, pe legatura dintre semnele zodiacale si corespondenta acestora cu anumite minerale. Mai multe detalii veti afla cand, probabil, veti intra in posesia revistei. In primul numar, editura aduce cateva precizari refritoare la libera decizie a fiecaruia de a cumpara colectia, la faptul ca pietrele sunt unice si pot diferi ca forma si distributie pe parcurs fata de ce e prezentat in ghidul seriei. Nu am gasit sa va spun cate numere vor fi in aceasta colectie. Primul esantion este o sfera de cuart roz, de aproximativ 30mm in diametru. Despre cuartul roz avem informatii in revista Comorile Pamantului, asa ca nu revin aici cu detalii.











9 comentarii:

  1. chear este interesanta noua colectie (revista) dar nu cred ca am sa o colectionez, parerea mea este ca mai bine continui masini de legenda ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim, Tudorita, pentru detalii! Chiar daca noua revista o sa aiba succes in locatiile pilot, la noi va ajunge probabil peste 1 an. Oricum nu e ceea ce-mi doresc si sper din tot sufletul sa nu se adeveresca ce ati aflat voi cu intreruperea Comorilor Pamantului. Mie mi-a zis vanzatoarea de la choiscul de unde iau doar ca a auzit de aparitia revistei Insecte reale cat de curand, pe langa Masini de legenda. Cei de la editura se gandesc doar la profit.

    RăspundețiȘtergere
  3. Acum cei de la DEAGOSTINI au pus accent pe latura ezoterica a cristalelor si pietrelor.Posibil sa aiba succes aceasta noua colectie, deoarece omul este atras de lucrurile ezoterice, mistice, greu de patruns.Din pozele afisate de tine, inteleg ca este vorba doar de pietre rulate sau prelucrate.Vad acolo mai multe tipuri de mici piramide, pe care eu le-am cumparat la 7 lei bucata.Am inteles ca acest prim numar a fost 6,5 lei, iar urmatoarele 15 lei .Nu stiu ce dimensiuni au sferele, dar par destul de mici.Vad in cutia de la sfera de cuart roz , ca mai este un inel acolo!Este cumva o sfera breloc? Iar runele acelea , sunt scrijelite in piatra sau intr-o imitatie?
    Adunate toate la un loc, or sa dea o colectie interesanta!Multumim pentru informatie!
    Succes in noua ta colectie si nu numai!

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. Daca macar un "gram" e adevarat cu relatia dintre cristale si anumite stari sufletesti sau trairi cred ca merita stiut.Nu am mai auzit de rune pana acuma dar cred ca sunt fantezii, si alea sunt din ceva piatra?Am auzit insa de cristaloterapie, proabil si despre asta se va ocupa revista.
    Multumesc de prezentare!

    RăspundețiȘtergere
  6. Azi a aparut pe piata revista bilunara Insecte reale, pe langa Masini de legenda care este deja la nr 2. Se pare ca DEAGOSTINI are succes daca scoate doua noi colectii in aceeasi luna si un studiu de piata, pe langa cele existente.

    RăspundețiȘtergere
  7. cacat de sfera si de tot mai bine sa colectionezi comorile pamintului decit rahatul asta!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. @ Anonim

    Am scris deja in numarul doi al acestei aparitii ca nu voi colectiona insertul Cristale si Pietre. Totusi, am publicat pentru ca e in studiu de piata si multa lume nu are acces sa cumpere sau sa vada cum arata aceasta noua colectie, poate le va fi de ajutor sa ia o decizie (cunosc multe persoane interesate din restul tarii).

    RăspundețiȘtergere