miercuri, 27 aprilie 2011

Numarul 32 - RODONITUL

        Rodonitul face parte din clasa silicatilor. Este compus din mangan alaturi de siliciu si oxigen. Predomina culoarea roz insa contine si pete de culoare negru sau maronii.

       Numarul de astazi a dezamagit din nou, din cauza esantioanelor foarte mici, insa acesta nu era singurul inconvenient, multe erau si ciudate la culoare, am vazut si esantioane maro si gri fara pic de roz.
        Esantionul meu are mult oxid de mangan, si nu e prea aspectuos, insa era cel mai aproape de adevar, din pacate e mic. As fi preferat sa le taie mai subtiri dar mai mari ca si suprafata. Arata asa:



Am gasit un alt esantion de rodonit putin mai mare ca primul la un targ de minerale din Galati. A costat fix 2 lei.



3 comentarii:

  1. Rodonitul tau seamana foarte mult cu cel pe care il am eu doar ca e mai mare :). Te felicit!

    RăspundețiȘtergere
  2. Abia acum am citit restul postarilor tale si tin sa imi cer scuze daca candva m-am adresat la genul masculin in privinta ta ! Multumesc pentru precizarea facuta !

    RăspundețiȘtergere
  3. Confuzia a fost creata de mine. Nu trebuie sa-ti ceri scuze!

    RăspundețiȘtergere